Finalen närmar sig

Ikväll är det final i Eurovision Song Contest, men jag ser desto mer fram emot en annan musiktävlings final. Lördagen den 4 juni klockan 18:05 står nämligen Lost Domain på Debaser Medis scen med anledning av att vi har gått till Stockholmsfinal i Emergenza, tävlingen för osignade band. Det blir tveklöst vår viktigaste spelning hittills; både juryröster och publikröster kommer att spela in, så vi vill såklart att så många som möjligt kommer och hejar.

När jag ändå är i farten så tänkte jag dela med mig av cover-arten till vår singel "Smile", som från och med den 1 juni kommer att finnas tillgänglig på Spotify!


Kommentarer
Postat av: Janne Lundqvist

Grymt snyggt omslag!

2011-05-15 @ 21:13:28
URL: http://www.lunkan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0