Jag och min nya älskling

Jag har blivit med bärbar dator. Kändes som det var på tiden, med tanke på att jag numera pluggar. Det blir mycket roligare att anteckna under föreläsningar med en liten laptop, förstår ni. Man känner sig som Mark Zuckerberg i The Social Network när man sitter och pluggar, som senast när jag slog mig ner bland ett gäng ekonomistudenter på Stockholms Stadsbibliotek och plockade fram min lilla Samsung ur väskan. Har även lagt över lite roliga filmer och tv-serier på datorn, plus att jag har planer på att installera Civilization 4.

Det enda problemet med datorn är att jag kanske använder den lite för ofta, vilket bildgalleriet här nedan är ett bra exempel på. Jag pillar bland annat på datorn när jag...

...fikar med Heidi.

 

...äter piroger.

 

...chillar på balkongen.

 

...är på toaletten.

 

...sitter i skolan (inget konstigt med det, visserligen).

 

...repar med bandet.

 

...borde gått och lagt mig för längesen. Här tittar jag på "Big Trouble In Thailand", om brittiska turister som gör bort sig i Pattaya. Klart sevärt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta med mikro-mat och ät riktig! =)

2011-03-14 @ 17:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0