Grattis, mor Lundqvist!

Idag var vi på Drivbänksvägen för att fira mamma. Hon fyllde år redan den 17 mars, men på grund av en ordentlig förkylning från hennes sida så har vi inte kunnat hälsa på förrän nu. Av mig fick hon Eldkvarns nya samlingsskiva, en blomma och ett slags diplom som det stod "Världens bästa mamma" på. Linus tyckte det var i smörigaste laget, förmodligen mamma också. Men jag kände att det var en bra grej att göra. London-Linnea skulle ha varit med i firandet via Skype, men fick dra sig ur på grund av nätverksproblem. Detta kompenserades dock av att Gizmo gjorde ett oväntat gästframträdande, vilket till och med gav honom en liten bit glasstårta som tack för besväret.

Mamma öppnar paket.

 

Jag och min bästis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0