Mitt i Västerort skriver om Lost Domain

Efter mycket om och men så kom den till sist - den första intervjun med Lost Domain! En helsida i senaste numret av Mitt i Västerort fick vi, där ett mastigt (nåja) reportage berättar om vår resa från det övergivna garaget i Bålsta till de lyxiga lokalerna hos MyJam i Vinsta. Jag framstår som väldigt slagkraftig och klarsynt i mina uttalanden, ett citat lyder till exempel: "Alla låtarna måste kännas 100 procent bäst."

Det är dock inte bara de glamourösa delarna av rockstjärnelivet som avhandlas, slutet av artikeln är nämligen lika obarmhärtigt som det är sorgligt: "Den 4 juni spelade Lost Domain på Emergenzafestivalen på Debaser Medis, en av världens största tävlingar för osignade band. De tog sig inte vidare till Europafinalen".

Vill man läsa artikeln på nätet så går det bra HÄR, bläddra till sidan 19 så dyker vi upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0