It's only Hard Rock Café, but I like it!

I lördags, på självaste Påskafton, tyckte Michael att det var dags för ett besök på Hard Rock Café. Senast vi var där var faktiskt för två år sedan i Bangkok, så det var på tiden. Med var även Erika, Jessica, Johanna, Darren, Jenny och jag, så det var ett skönt gäng. Hard Rock Café är inte McDonalds direkt, vilket märks på priserna. Jag svettades lite när Michael bestämde att alla skulle ta en fördrink medan vi tittade i menyn efter lämpliga huvudrätter, bara en sådan drink går loss på en hundralapp. Min totala nota landade på cirka 350 kronor, med en Legendary Burger och en öl inräknat. Fast hur ofta går man på Hard Rock Café, liksom? Det var en trevlig middag, jag frågade ut Jessica om hennes medverkan i senaste Nöjesguiden (min bibel, för den som inte vet) och Darren berättade om när han blev full på Hard Rock i London en gång. Efter maten ledde jag in sällskapet till Retro tvärs över gatan, vilket blev något av en flopp, då alla var för mätta för att orka dricka mer. Det blev till att åka hem och klappa sig på magen. Helt okej, det med.

Några whiskeys på balkongen till att börja med.

 

Micke & Nicke.

 

Playing it cool.

 

På plats på Hard Rock Café.

 

Good times!

 

Eirikus.

 

Har man varit med i senaste Nöjesguiden så kan man kosta på sig att sola lite i stjärnglansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0