Lite Sällskap

Det är inte många program som får mig att slå mig ner frivilligt i tv-soffan numera, men när Filip & Fredriks nya show Lite Sällskap har premiär i Kanal 5 klockan 22 ikväll så gör jag ett undantag. Har inte riktigt fastnat för duons senaste tv-shower Vem Kan Slå Filip & Fredrik och Söndagsparty med Filip & Fredrik, men detta verkar snarare ha samma ton som oslagbara 100 Höjdare och deras senaste bok Tårtgeneralen. Upplägget går ut på att Filip & Fredrik följer fyra personer i Värmland som inte haft så stor lycka med det här med att dejta, men nu ska få hjälp med att finna "lite sällskap".

Jag träffade ena halvan i duon, Fredrik Wikingsson, på Hultsfredsfestivalens backstageområde för ganska många år sedan, innan killarna hade slagit igenom på allvar. Har inget fotobevis på händelsen, så jag snyltar bland min systers bilder istället.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0