Through Smudged Lenses

Om inte alla noterat detta ännu så har jag skaffat nya glasögon efter typ 17 år med de gamla, tråkiga. Samtidigt som jag köpte de nya bågarna så kände jag att jag nu var tillräckligt gammal för att våga peta mig i ögonen - därför blev det även linser. I början gick det riktigt trögt och kändes obehagligt, men efter lite övning så går det nu förvånansvärt smidigt. Who would have thought? Linserna har dock mest fått ligga på hyllan tills vidare, förmodligen för att jag är så förtjust i de nya glasögonen. Mest för att de får mig att se smartare ut än vad jag egentligen är.

A revamped look for the new century.


Kommentarer
Postat av: Linda

Schyst! Hur mycket kostar linserna för dig?

2010-10-31 @ 19:59:54
URL: http://yvlima.blogg.se/
Postat av: Niklas

Har inte behövt beställa några nya ännu, får återkomma när jag gjort det.

2010-11-04 @ 17:39:32
URL: http://outerheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0