Ny balkong

Okej, balkongen är väl inte ny, men tack vare att min kära mamma gjort ett sådant strålande jobb med blommor och liknande så känns det nästan så. Idén fick hon efter att ha sett hur bedrövligt jag tog hand om mina blommor i ett tidigare blogginlägg. Nu ser det så vackert ut att jag vid ett par tillfällen ätit frukost på balkongen och igår kom Daniel och Thomas över och åt hamburgare, drack öl och tittade på fotbolls-VM.

Innan "renoveringen". Ingen munter syn direkt.

 

Yay! Mycket trevligare.

 

Äntligen törs jag bjuda hem folk igen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du vattnar väl blommorna nu när Carina satt upp så fint? Så hon inte blir ledsen på dig igen, haha! ;)

2010-06-24 @ 22:16:25
URL: http://yvlima.blogg.se/
Postat av: Niklas

Det behövs inte, samtliga blommor är av plast. Tror inte hon litar på att jag vattnar dem. :D Din blomma har för övrigt kryat på sig riktigt bra nu, jag vattnar den varje dag och har till och med duschat den ett par gånger!

2010-06-27 @ 12:56:03
URL: http://outerheaven.blogg.se/
Postat av: Linda

OMG, plast? Bra idé måste jag säga! :D Och duschat min blomma? Herregud, överkurs, det gör inte ens jag med mina. Duktig!



Jag såg förresten ett Nintendo DS XL idag inne i stan. Det var bland det mest absurda jag sett på mycket länge. 90% större skärm än ett vanligt DS och själva konsolen var bauta. Den var grotesk! :S

2010-06-27 @ 19:22:05
URL: http://yvlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0