27

Idag fyller jag 27 år. Hurra! Det har varit ett ganska så lågmält firande än så länge, det blev en spontan födelsedagssång på jobbet imorse och så fick jag en starköl i present av Sari, som tyckte att jag skulle dricka upp den på en gång. Ölen står dock i säkert förvar i mitt kylskåp, får se när jag vågar mig på den. Sedan åt jag en tårtbit som blev kvar från arbetsplatsträffen igår till frukost, för att få lite födelsedagskänsla. Classy!

Eftersom det är min 27-årsdag så känns det passande att jag länkar till Lost Domain-låten som heter just "27", närmare bestämt en liveupptagning från fjolårets upplaga av Emergenza-festivalen, där vi tävlade för ganska precis ett år sedan. Låten handlar om den ökända "27 Club", där legendariska artister som Jimi Hendrix, Janis Joplin, Kurt Cobain, Brian Jones och Jim Morrison medverkar. Samtliga har nämligen en sak gemensamt, att de gick ur tiden vid den alldeles för unga åldern 27. Jag hoppas innerligt att jag inte kommer att sälla mig till den skaran, jag har nämligen mycket kvar att uträtta. Håll tummarna för att jag klarar mig.

Och tack för alla grattis-hälsningar som droppat in under dagen, genom sms, Facebook och liknande. I love you all very much!




Lost Domain - "27"


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha! Så bra!!!... Tror du kommer klara dig Niklas... du får börja kika efter en annan klubb att joina! =)

2010-01-16 @ 13:27:26
URL: http://edewien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0