Adventfika

Jag har varit lite slarvig med att få till den rätta julstämningen i år, första advent glömdes helt bort och några ljus har jag inte brytt mig om att tända. Fick istället ta mig hem till Linus och Sabina i Vällingby för att insupa lite äkta julatmosfär. Med på fikastunden var även morsan och farsan, samt Sabinas familj. Detta inkluderar två roliga små hundar, som gör allt för att stå i centrum. Det märkligaste är att det är den lilla hunden som styr showen, om den stora försöker komma med något inlägg så blir det en barsk och omedelbar tillrättavisning. Här kommer bilderna!

Huvudpersonen.

 

God stämning.


Binas & Mickis föräldrar.

 

Pappa försöker få pli på Athena. Fail!

 

Lillebror häller upp.

 

Som hämtad ur Star Wars.

 

"Who's the boss? I am! Bark, bark!"

 

Robban & Mickis.

 

Oförstående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0