Big In Japan

Alright, jag är tillbaka från Tokyo. Hemresan var lång och utdragen: först en kvart med t-banan till bussterminalen, sedan buss i en och en halv timme till Narita Airport, följt av en 11 timmar lång flygresa till Köpenhamn för mellanlandning, ett andra flyg på en timme till Arlanda och avslutningsvis skjuts hem till Hässelby av Big K. Har inte riktigt full kontroll på jetlagen, vaknade klockan tre i natt och var pigg och hungrig, men det ger sig nog snart. Snart är det dags att gå till jobbet, men först ett omnämnande till några av mina närmaste vänner som gjorde de här två veckorna så sagolikt minnesvärda.

Tack således till Tommy (för kunskapen), Eun Seon (för matlagningen), Busbröderna (för sammanhållningen) & Daniel (för skratten). Det här måste vi göra om.



Kommentarer
Postat av: Johan Köhn

Välkommen hem. Jag blir inte direkt mindre sugen på att bege mig till Japan framöver! Ser fram emot en hel del sköna berättelser från Tokyo framöver.

2009-11-04 @ 19:10:08
URL: http://spelmusik.net
Postat av: Niklas

Tack så mycket! Självklart kommer det en hel del Tokyo-historier här snart, måste bara samla och sortera tankarna först. ;)

2009-11-05 @ 17:44:05
URL: http://outerheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0