Inflyttningsfest i Sundbyberg

Igår var det inflyttningsfest i Sundbyberg, på Albygatan 127 närmare bestämt. Det var Erika och Ahlin som stod som värdpar, och tillställningen samlade folk från lite här och var. Det var mycket folk på plats, som mest räknade jag till 38 personer plus en liten bebis, vilket kan tyckas mycket i lägenhet som är 64 kvadratmeter stor. Men det var trevligt och mestadels god stämning, det enda smolket i bägaren var att handfatet brakade i golvet efter lite tumult i badrummet, men ingen kom i alla fall till skada (åtminstone fysiskt - psykiskt är en annan historia). Eftersom detta inte är någon Gossip Girl-blogg så hänger vi inte ut några personer, utan jag lägger upp lite fina mingelbilder istället.



Jag och en något bortkommen Robinson.


Linnea var på sportigt humör och klädde sig därefter.


Tjejerna höll till i köket...


...och killarna i hallen.


Jag i samspråk med värdinnan.


Linnea och Johanna.


Linus släntrade in sent och började spexa direkt.


Robin posar loss, Calle hakar på till höger.


Jag pratade med en cowgirl och Thomas tjuvlyssnade spänt.


En sofistikerad rocker.


Linus försökte kommunicera med sin flickvän Sabina.


Daniel fick nog av all uppståndelse och ville mest bara vara ifred.


Ett parti Jenga fick mig att längta tillbaka till Thailand, trots att Thomas vann.

Kommentarer
Postat av: Linda

En gammal kärring som jag = fortfarande i chock, hahaha!

2009-05-24 @ 18:06:21
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0