Moving on

Hade egentligen tankt fixa upp lite coola bilder nu, men uppkopplingen vid internetcafeet som jag sitter vid har sa vansinnigt seg uppkoppling att jag ger mig. Ska gora ett nytt forsok vid hotellet imorrnbitti, tills vidare snor jag lite bilder fran Erika. Vill ni se mer av hennes bilder och lasa hennes betraktelser sa rekommenderar jag Resdagboken.se. Sok pa Erika Skog.

Idag var alla och red pa elefanter, utom jag som fortfarande lider av min jobbiga solbranna. Gor ont i huden av att vara i solen, sa jag ligger lagt ett tag till. Istallet spelade jag 4 I Rad med mig sjalv, och borjade bekanta mig med en viss Stieg Larsson-roman som nyligen filmatiserats. 2,9 mijloner svenskar kan val inte ha fel, eller?

Imorrn lamnar vi Koh Chang, och far upp till Gregers hus. Far se om det kan bli nagra uppdateringar dar, annars skriver jag igen i Bangkok strax innan vi far hem. Love you all!


Det lyxiga hotellet fran Bangkok.


Vid Siam Paragon, Sydostasiens storsta shoppingcenter.


Siam Ocean World - coolt!


The man, the myth, the legend - Ahlin!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina bilder och vad söt du var på Siam Ocean World-kortet. Ser helt fascinerad ut! ;) <3

2009-03-30 @ 14:27:05
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0