Last call from Bangkok

Sista hela dagen i The Big Mango, imorgon bar det av till Koh Chang. Asjobbigt, jag gillar den har metropolen som bara den! Idag promenerade jag, Calle och Greger hela langa vagen fran hotell Prince Palace till shoppingcentret MBK i hettan, vilket tog trekvart. Varmt och svettigt, men kul att fa en inblick i Thailandarnas slumhoods. Flera tror att jag ar fran England eftersom jag har en Cesc Fabregas-troja (ett av manga fynd har pa MBK) pa mig. Go Arsenal!

Tidigare idag traskade vi upp hela vagen till Golden Mountain, med utsikt over stora delar av staden. Powerful, to say at least! Igar var vi pa Siam Ocean World, vilket var dyrt men vart pengarna. Larsson var fett negativ innan, men efterat horde jag inga klagomal. Sedan blev det Hard Rock Cafe pa kvallen, mycket gott, och musikvideos med The Hives och Roxette gjorde en lite patriotisk (Gessle ar trots allt nagot av de basta vi har).

Calles pengar har inte kommit fram annu, sa allas pengar borjar ta slut for att han lanar sa mycket. Mamma, kan du skicka mer kosing!

Love you all, catch you on the flipside!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0