Semester!

Efter tre veckor i Thailand i våras och Sweden Rock-veckan tidigare i juni så hade jag inte så mycket semester kvar att ta ut, men genom att skrapa ihop det sista av komptimmarna jag samlat på mig under våren så räckte det till två veckor - starting today!


Vädret kunde verkligen inte varit bättre, kanske att det till och med är lite för varmt, men det vill jag inte klaga på med tanke på hur det såg ut för bara ett par veckor sedan. Här ska njutas maximalt! Idag har jag varit ute och fotograferat, igår kväll var det Pet Shop Boys-konsert på Cirkus och lördagen var sannerligen en heldag ute i solen. Vid 13-tiden så mötte vi upp Calle och hans gäng ute på Långholmen, med anledning av att Calle fyllde år. Det firade vi med picknick och lite fotboll, vilket gjorde att ett par stycken dåsade till lite. Efter några timmar började folk droppa av, men jag, Linda och Calle drog istället vidare till Östermalms IP för att kolla på när Gregers Djurgården mötte regerande mästarna Stockholm Mean Machines i den amerikanska fotbollens superliga. Djurgården förlorade tyvärr med 21-7, men Greger gjorde i alla fall Djurgårdens enda touchdown, så det var helt klart värt mödan att ta sig dit.



Födelsedagsbarnet trixar med bollen.


Greger sparade på krafterna inför kvällens batalj.


Linda njöt i fulla drag av solen.


Greger och Kalle i samspel.


Danny och Linnea tog det mest lugnt.


Jag låg i skuggan och hade det skönt.


Peter somnade till en stund, men 5 öl på raken kan å andra sidan göra vem som helst trött.


Calle - nu i regnbågens alla färger!


Djurgårdens IF vs Stockholm Mean Machines.


Gregers fanclub.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jopp, vi som älskar Greger-klubben är härmed bildad. :P

2009-06-29 @ 21:29:43
URL: http://sassycoona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan att jag missade vad som verkade vara en grym dag, jäkla takpannor!

2009-06-29 @ 21:50:34
Postat av: Niklas

Bittert Larsson, men det blir fler chanser och dessutom gjorde du din mamma glad, och det är väl det som räknas i slutändan, inte sant? :)

2009-06-30 @ 10:52:44
URL: http://outerheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0