Linneas studentavslutning

Det har varit värdelöst väder hela veckan här i Stockholmstrakten, men just i torsdags när min syster tog studenten så sken solen upp. Det kom en hel del folk (vissa som man inte har träffat på väldigt länge) och firade med oss, och Linnea kammade hem flera fina presenter och över 4000 kronor i kontanter. Kan vara bra att ha när man inte sommarjobbar. Av mig och Linda fick hon 500 kronor och ett kort där det stod "Grattis på födelsedagen" på. Det bästa med fester av det här slaget är annars att man får äta rostbiff och skinka flera dagar i rad efteråt, det är nästan som på julen med all julmat som räcker flera dagar i sträck. We like! Jag var inte med på själva utspringet, så mina bilder kommer istället domineras av efterfesten.



Linnea och hennes vänner utanför skolan. (Foto: Linda)


Jag och min glade vän, den gula tallriken. (Foto: Linda)


Presentöppning.


Det tyckte gästerna var spännande.


Larsson och Linda.


Kung Louie anlände till festen, och Daniel var helt oförstående.


Erika och Oscar, våra fina kusiner från de norrländska trakterna.


Janne insåg att spelet var förlorat. (Hans öl var slut?)


Henric och Mickan.


Susanna och Martin.


Jalle och Jesper.


Inte längre student.


Christina och Sophie kurade ihop sig i hamocken.


Frida och Johanna, fler Hässelbytjejer.


Daniel började gnälla när det blev kallt. Han skulle ha varit med på Sweden Rock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0