Tack mamma & pappa

Vi är tillbaka i vår lägenhet på Vindruvsbacken, och jag riktar därmed ett stort tack till mina föräldrar som gett oss husrum under den två månader långa renoveringsperioden. Det kändes som att tiden gick ovanligt snabbt när jag och Linda masskonsumerade film som aldrig förr, slapp diska och städa, fick maten serverad, återupptäckte gamla promenadstråk och myste i hamocken. Visst fanns det tråkiga ögonblick, som de gångerna jag skulle gå till jobbet vid halv sex-tiden på morgonen och hittade pappa sovandes i vardagsrumssoffan med ett halvfullt glas whiskey på bordet och tv:n påslagen... men på det stora hela har det varit jättebra. Mamma & pappa fick dessutom 4000 kr för besväret (i minsta laget, tyckte pappa) så en liten vinstaffär har de säkert också gjort.



Pappa får äntligen sova ifred igen.

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha, kolla gubben!

2009-07-30 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0