Badpremiär

Det trillade in ett sms från Postens skyddsombud Peter Olofsson igår.


"Mjölk ska drickas inne, inte ute. Visdomsord från Samhallanställd. Brutalt varmt idag."


Ja, dessa Samhallanställda... Visserligen så ligger det något i att mjölk bör drickas inomhus, är man ute i värmen så kan den nog lätt bli sur och dålig. Peter hade för övrigt helt rätt i att det var sjukt varmt igår. Så varmt att jag åkte till Vällingby och köpte ett par nya badbyxor (Linus har tagit mina vanliga) och sedan åkte jag till Maltesholmsbadet tillsammans med Linda och Danny och körde mitt premiärbad. Min dom blir att det fortfarande är för kallt för att det ska vara riktigt njutbart, men om ett par veckor kan jag tänka mig att försöka igen. Och jag är glad att jag gick ner till stranden igår, för idag regnar det. True story!



Bevismaterialet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var inte kallt! Du har bara blivit gammal och badkruka. :P

2009-07-03 @ 15:28:01
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0