This just in: Fanta B'Good smakar illa!

Häromdagen så stod det en låda fylld med Fanta B'good inne i fikarummet på jobbet. Tydligen hade våra grannar på Samhall kastat dem, men vi brevbärare är inte kräsna av oss, så någon lyfte helt sonika in lådan till postkontoret för provsmakning. När jag väl testade vad som verkar vara en helt ny smak ur Fantas sortiment så blev jag ganska så besviken. Antingen var läsken utgången, antingen hade Samhalls personal mixtrat med innehållet, eller så är det helt enkelt meningen att Fantan ska smaka livlöst och blaskigt. Till råga på allt spillde jag ut lite i soffan här hemma också. Just snyggt. Betyget blir 2 av 5.



Not good - bad!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är nog mindre socker i den... Och det blev faktiskt fläckar... Not good - bad! :P

2009-01-17 @ 23:00:40
URL: http://sassycoona.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag gillar den där jättemycket!

2009-01-22 @ 22:13:47
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0