Nyårsafton 08/09

2007 var det jag och Linda som var värdpar när det hölls nyårsfest, nu var det Larssons tur att hålla i festligheterna. Det var en kväll som bjöd på intriger, humor, svek, kärlek, bråk, fylla och Guitar Hero 4. Bland annat. För övrigt anser jag att nyårsraketer borde förbjudas.



Mr Cool (i mitten) sa att det var dags för partyt att börja. Erika och Calle höll med.


Daniel, bröderna och Gregersson.


Sofforna fylldes med gäster, som i sin tur tömde flaskorna.


Daniel berättade för mig hur mycket han tänkte dricka under kvällen. (Foto: Erika Skog)


Guitar Hero 4 drogs igång. Ahlin tyckte det var kul att spela trummor.


Greger tog gitarren och Larsson greppade micken.


Calle höll koll på gästerna.


Jag var en av dem som spelade dåligt, därav skratten? (Foto: Erika Skog)


En olycka händer så lätt. Och på finmattan, dessutom!


Kramkalas när tolvslaget närmade sig.


Gott nytt år!


2009 års första minuter tillbringades på den här bron.


Den nojige Larsson kunde äntligen slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0