Närmare 30 än 20

Nu när jag kom hem insåg jag att jag faktiskt fyller 26 år idag. Helt otroligt egentligen, vem hade kunnat tro det? Detta har jag firat genom att bli bjuden på lunch av världens bussigaste Kamel, testat Fantas nya smak B'Good, haft Per Gessles smash-hit "Födelsedag" på repeat, pillat på grattis-korten som trillat in samt läst facebook-gratulationer. Nyss pratade jag en stund med mormor i telefon om allt från födelsedagspresenter till gatstenar. En toppendag, helt enkelt!

Jag avrundar med en dikt som jag fick av Michael och Erika, som faktiskt gjorde mig lite rörd:

"Grattis min bror! Nu är du stor. Stor och stark, vild och arg. Gammal och grå, nu när åren börjar gå. Grattis Niklas, visast av män, från Michael och Erika"


Grattis-skörden. Not bad - not bad at all!

Kommentarer
Postat av: Linda

...Då har du inte sett alla presenter du ska få av mig än. Bästa du nånsin fått i hela ditt liv, I swear! :P Sen så tror jag närmare bestämt att dina svärisar i Gållösa börjat bli smått senila nu när de båda närmar sig 60-årsåldern, för de skickade ett likadant grattiskort till mig förra ggn jag fyllde år, haha! :D

2009-01-14 @ 19:00:52
URL: http://sassycoona.blogg.se/
Postat av: Anna

Får skylla på att jag knappt kollar facebook nuförtiden: Grattis i efterskott!



Ser f.ö. fram emot Emergenza-spelningen - såg att de sparat det bästa till sist :)

2009-01-15 @ 08:34:57
URL: http://indiefulrok.blogspot.com
Postat av: Niklas

Tack, Anna! Jättekul att ni kommer, det lär bli spännande! Och ja, de sparar det bästa till sist, det är ju få förunnat att ha hela nio förband. ;)

2009-01-15 @ 15:38:50
URL: http://outerheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0