Födelsedagspresenter

Först idag, nästan två veckor efter min födelsedag, kan jag redovisa hur presentskörden blev. Det dök nämligen upp ett par gåvor i efterhand, senast igår då jag fick en Bob Dylan-box med 3 skivor av pappa. Dylan-kännaren Post-Linus blev imponerad, själv har jag dock aldrig tagit mig tiden att sätta mig in i hans verk, men nu är det alltså dags. Annars fick jag en jättefin kalender av Karl och Åsa på posten, så den åkte direkt upp på väggen. Det enda problemet är att den nästan är för fin för att klottra i.

Annars var ju föräldrarna och brorsan förbi förra helgen och lämnade av lite presenter och åt sushi. Linnea kunde tyvärr inte avbryta sin Nicaragua-resa för att närvara, så jag fick en fin tröja och en slips helgen innan av henne istället. Nu fick jag ett par böcker om Thailand, filmen King of Kong, en yogamatta, det bästa från Morgonsoffan Säsong 1, Titiyos senaste skiva och lite annat nödvändigt. Så fort jag uppdaterat bloggen ska jag köra en omgång med en av presenterna - det extremt frustrerande men samtidigt otroligt läckra Mirror's Edge.


Vet inte varför jag ser så arg ut, för mig som ska till Bangkok snart var ju detta en grym present!


Min store tjocke far.


Mamma och Limpan.


Linda gav tillställningen tummen upp!


Kalendern som Åsa och Karl skickade.


Presenterna. Av Linda fick jag bl.a. blommor och ett porträtt av henne själv. <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vad självgod jag känner mig som ger bort en förstoring på mig själv. :P Well, enjoy then... Förresten, vad sägs om ett icke trådlöst tangentbord innan jag kastar ut det existerande genom fönstret? :S

2009-01-26 @ 22:30:58
URL: http://sassycoona.blogg.se/
Postat av: Stumpen aka. Stimpas

Stimpas här... det var en väldigt nostalgi att se familjen. Särskillt "the big Lunk", som säkert skulle få Don Vito Corleone att krypa ihop som en snäll Kattunge.

AKTA...#¤/&)(¤&

2009-01-27 @ 13:59:17
Postat av: Niklas

Stimpas: Haha, Big Lunk tjafsar man inte med ostraffat, han har kört iväg det mesta av det gamla gardet (AKA Bert) från Drivbänksvägen redan. The Janssons var bara början...

2009-01-27 @ 19:00:29
URL: http://outerheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0