Natt, elektriska natt

Ikväll ska jag och brorsan till Klubben, Fryshuset. På menyn står ett av mina favoritband på senare år, dödsglammiga Deathstars från Strömstad. Senaste skivan Night Electric Night, deras tredje, släpptes för en vecka sedan och är enligt min mening deras vassaste hittills. Även i pressen har betygen varit goda, som exempel kan nämnas fyra plus i Aftonbladet och fyra getingar i Expressen. Min mycket positiva recension av plattan kommer att gå att läsa på Metal Covenant mycket snart, kanske redan ikväll!

Det är första gången jag ser bandet på scen och jag har hört mycket blandade omdömen om Deathstars som liveband, men så länge de spelar "Cyanide", "Blitzkrieg" och "Death Dies Hard" så lär det bli riktigt jäkla bra.


Kommentarer
Postat av: Linda

En riktlinje hur synten bör låta i Lost Domain! Capish! Annars kommer jag inte och fotar er något mer.



MVH/Miss Bitter.

2009-02-05 @ 22:03:39
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0