Twitter

Kompisen Anna tyckte att det var på tiden att jag började twittra, så nu finns jag där också. Twitter är ett slags bloggande, fast i väldigt komprimerad form. För mig som kan bli rätt långrandig i mina blogginlägg så känns det som en liten utmaning att bara ha 140 tecken att leka med, men även ganska uppfriskande. Och om jag nu har några stalkers därute (I doubt it) så är det här ett ypperligt verktyg för dem att hålla reda på vad jag gör om dagarna. Om jag nu uppdaterar som jag ska, det vill säga.


På Twitter kan man även hålla reda på vad andra personer gör, kända som lite mindre kända. Än så länge följer jag, förutom Anna, "Entourage"-skådisen Jeremy Piven, supermodellen Kim Kardashian och farsan. Om du har en twitter-sida som jag borde följa så är det bara att plita ner i adressen bland kommentarerna. Seså, var inte blyga nu! Länken till min Twitter finns till höger här på bloggen också, om ni skulle glömma bort adressen: www.twitter.com/NiklasLundqvist. Twittra på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0