Waterfalls

Hej hopp, har kommer sista inlagget innan vi lamnar Soi Dao och aker tillbaka till Bangkok for de tva sista dagarna pa var tre veckor langa resa. Imorse gick vi upp tidigt for att fa uppleva byns lokala stolthet, onsdagens stora marknad. Igar fick jag thaimassage av en bastant dam som hade harda nypor. Det gjorde svinont, och var samtidigt lite skont.

Det finns inte sa mycket aktiviteter i ovrigt att roa sig med, men vi var iallafall uppe i nationalparken med det stora vattenfallet och traskade runt. Erika fick panik av alla getingar, men annars var det inga problem. Vi har aven sjungit karaoke en kvall, vilket var kul eftersom karaokemaskinen inte direkt var state of the art, och alla latarna lat som de kom fran ett Amiga-spel. Jag och Calle sjong Pet Shop Boys-klassikerna Always On My Mind och New York City Boy tillsammans - does that make us gay?

Nu ska jag runda av har, volymen pa internetcafet jag ar pa haller nastan tinnitusniva, sa man blir trott snabbt. Men lite bilder kommer forst, fran Erika givetvis.


En gecko i farten.


I nationalparken.


Jag och Ahlin - the fool!


Pojkar i vattenfallet. Ser ni den taniga varelsen uppe till höger?

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det gollum??

2009-04-09 @ 09:45:22
Postat av: Linda

Hahaha, Gollum! XD ...Kom hem nu, schatz! <3

2009-04-09 @ 12:27:26
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0