And... we're back.

Thailand-gänget är tillbaka i Sverige - tillbaka till högertrafik, tider att passa, knäckebröd, Robinson 2009, drickbart kranvatten, m.m. Inte en dag för tidigt, visar det sig, då det nu råder undantagstillstånd i Bangkok på grund av våldsamma demonstrationer på gatorna. Vi såg lite rödklädda demonstranter de sista dagarna vi tillbringade i landet, och även om det inte är säkert att vi skulle ha påverkats nämnvärt av demonstrationerna om vi fortfarande hade varit kvar så känns det rätt bra att vara hemma igen. Lagom varmt och skönt, och det känns som att sommaren lurar runt hörnet.

Dygnsrytmen är fortfarande inte helt under kontroll, idag vaknade jag klockan 13 och hade utan problem kunnat sova ett par timmar till. Det blir väl så när man spenderat tre veckor på andra sidan jordklotet, men jag känner att det börjar ta sig och lagom till jobbstarten på tisdag bör jag vara tillbaka på banan igen. När jag hunnit samla mina tankar så är det meningen att jag ska börja skriva om våra upplevelser från Thailand, så håll koll på bloggen framöver, vilken sekund som helst så dyker första inlägget upp. Jag bjuder på en sneak peak-bild här nedan.


Calle, jag och en halv Greger som åker tuk-tuk sista kvällen i Bangkok.

Kommentarer
Postat av: Johan Köhn

Välkommen hem!

2009-04-13 @ 08:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0