Konserthösten

Konserthösten börjar så smått klarna, även om det ännu är några spelningar som jag inte är säker på om jag ska gå på eller inte, däribland Slayer, Volbeat och The Haunted (om nya plattan är bra). Ikväll så startar i alla fall konserthösten med dunder och brak för min del, med Coldplay på ett utsålt Globen (för andra kvällen i rad). Spelningen jag såg med dem på samma arena för tre år sedan är en av de bästa konsertupplevelser jag varit med om, och med den fantastiska nya skivan i ryggen så har jag extremt höga förväntningar på bandet.

Här är mina planerade konserter för i höst:

18/9 Coldplay (Globen)
30/10 In Flames (Annexet)
12/11 Slipknot + Machine Head (Hovet)
3/12 Bullet For My Valentine (Arenan)
10/12 Soilwork (Debaser Medis)
17/12 Opeth (Debaser Medis)

Nu beger vi oss till Globen, tycker jag!


Killarna i Coldplay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0