Syssling i Idol

Jag har följt Idol extremt lite i år, har inte ens sett uttagningsavsnitten som ju brukar vara ganska så roliga. Det kanske man borde ha gjort, då det visade sig att min syssling Linda Norrgård Pritchard (bilden) var en av deltagarna, men tyvärr blev hon utröstad precis innan alla finalister var klara, om jag förstått saken rätt. Det var ju lite synd att Linda, som har en riktigt schysst pipa, inte gick hela vägen till finalen och vann alltihop, för det hade jag inte varit sen att dra nytta av i såfall.

Jag kan se pressrelasen för mitt bands Lost Domains debutalbum framför mig: "Nu kommer Idol-vinnaren Linda Norrgård Pritchards sysslings skiva", eller något liknande. Ska se till att kolla upp om jag har några andra musikaliska sysslingar (eller rent av pysslingar) som jag kan leecha på, man vet aldrig, vi har en stor och omfattande släkt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan ju alltid leecha på mig och Andreas efter vårt band slår igenom med dunder och brak, muo-haha! Oh, you wouldn't dare, would you? :P

2008-10-16 @ 21:13:53
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0