Hässelbyloppet drabbas av avhopp

Idag var det tänkt att jag för tredje året i rad skulle ställa upp i Hässelbyloppet, men i likhet med Roger Federers avhopp från Stockholm Open så tvingas de tävla utan den störste stjärnan... Anledningen är detta:


Vet inte om det syns så bra, men det är i alla fall ett elakt blåmärke som syns längs med fotsulan. Detta efter att jag i min dumhet provade på en löprunda i skogen i tisdags. Efter någon kilometer trampade jag ordentligt snett och fick snopet linka tillbaka till lägenheten. Det har varit en kamp mot klockan att bli frisk i tid, och även om det känns ganska bra numera så kommer det knappast att hålla för en mils löpning, därför måste jag tacka nej.

Det känns lite ledsamt och förargligt, dels för att jag redan betalt anmälningsavgiften och även för att jag i år skulle ta det där svåra steget och äntligen lyckas springa under 48 minuter, som jag sprungit på två år i rad. Men det gäller att se postivt på det hela, nu får jag chansen att följa loppet från sidan om, med min kamera. Om jag ser något att skriva hem om så kommer det ett inlägg senare. Laterz!

Kommentarer
Postat av: Linnea

aaaw poor thingy

2008-10-12 @ 10:24:21
URL: http://artbox.devote.se
Postat av: Linda

Det fanns en rot i hela skogen och den var du tvungen att vricka dig på?! :P Du får fota mig när jag springer... -not!

2008-10-12 @ 11:40:38
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0