Fotbloggen

Vissa skriver mycket om till exempel mode i sina bloggar - jag själv funderar på att starta en blogg om fötter. Inte snygga fötter dock, utan mina egna sargade fossingar. Det var inte länge sedan jag lade upp en bild på hur min vänsterfot såg ut efter att jag trampade snett under en joggingtur i skogen, nu är det dags igen, samma fot råkade nämligen ut för synnerligen omild behandling när vi spelade fotboll i söndags. Det var Calle Sjöström som delade ut en halvtuff glidtackling som träffade precis vid inre "knölen" på foten, där man är så känslig för hårda smällar. Jag spelade dock vidare, men när jag kom hem började foten svälla upp. Detta resulterade i en ispåse på foten och ett par dagar hemma från jobbet för att komma i form igen. Tack för kaffet, Calle! >:-(

På torsdag är det konsert med In Flames på Annexet. Hoppas foten är bra då, annars kan jag inte hoppa jämnfota till "Only For The Weak".


Vad sägs om den bulan, boys and girls?


Märket efter Calles dobbar ser ni uppe till vänster. Nedanför börjar blodet sprida sig under huden.



Haha, där lurade jag er, detta är inte min fot.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men om du fortsätter i den här takten så lär fossen se ut som bild nr 3 ganska snart. :P

2008-10-28 @ 22:16:49
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0