Britneys nya

Här kommer ett samplat samtal från jobbet, angående Britney Spears nya singel "Womanizer". Det hela började med att Kenneth för femtioelvte gången i ordningen berättat att Britney ligger naken i en bastu i videon till låten.

Kenneth: Men hörni, vad betyder "womanizer" egentligen?
Alla: ...
Kenneth: Är det någon som vet?
Jag: Det är ungefär en sådan som du, Kenneth.
Kenneth: Som jag?
Jag: Ja, en kvinnokarl alltså.
Kenneth: Va!?
Jag: Ja alltså, det betyder "kvinnokarl", typ.
Kenneth: En kvinnokarl?
Peter Olofsson: Ja alltså, det är inte samma sak som en transa, Kenneth.
*spridda skratt i lokalen*
Kenneth: Jaha, jag tror jag hajar!

Fotnot: Britneys kommande album Circus släpps i Sverige den 3 december. 

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! :D "Fuck!... Faaaaack!" XD

2008-10-22 @ 11:15:40
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0