Arvika, här kommer jag!

Jag har varit på Arvikafestivalen en gång, kommer inte ihåg vilket år, och nu ser det ut som att ett andra besök är på gång. Anledningen till detta är att festivalen gjort sin överlägset största bokning någonsin i form av syntrockurfäderna Depeche Mode - mitt absoluta favoritband. Depeche är kända för att nästan aldrig göra festivalspelningar, men när det nu väl blev av så känns det logiskt att den enda Sverige-spelningen nästa sommar hamnar i syntnästet Arvika. Eftersom bandet då kommer att ha en ny skiva ute så känns det som att jag inte har råd att missa detta. Det enda som skulle kunna toppa Depeche på Arvika är typ om Sweden Rock Festival bokade Metallica, och det kommer ju aldrig att hända. Detta är stort, för att inte säga enormt!

Biljetterna till Arvikfestivalen släpps den 13 oktober.


Kommentarer
Postat av: Linnea

woooh jag såg det med. Det blir najs.

2008-10-06 @ 19:21:32
URL: http://artbox.devote.se
Postat av: Linda

Blir det du, jag, Pernilla och Linnea som åker då lr, höhö? :P

2008-10-08 @ 22:19:19
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0