Nat's, Rocks & The Anchor

Ligger inte helt i fas med mitt bloggande känner jag, men här är iallafall en sammanfattning av utekvällen för en vecka sedan. Högst ungefärliga tider, mind you.

19:09
Jag anlände till Nathalies förfest. Hade köpt fem små vodkaflaskor i present. Alla på festen blev imponerade.

21:52
Det började bli dags att röra på sig, Nathalie hade gjort upp värsta schemat som absolut inte fick spricka.

22:11
Vi tog blåbuss 2 hela långa vägen till Slussen och började sen traska ytterligare en bit för att komma fram till Mariatorget. Mystiken tätnar...

22:48
Vi anlände till Rocks och hamnade först i kön! Jag behövde inte ens visa leg, och det är banne mig första gången. Linnea har för övrigt sagt att Rocks inte är Rocks på onsdagar, utan Babasonic. *?*

23:29
Nathalie blev irriterad på någon okunnig bartender och beordrade att vi skulle ta oss till Anchor istället. Men åååååh, sa vi. Fast Rocks verkade ganska dött ändå, så det var väl inte så mycket att diskutera egentligen.

23:48
Heidi hade glömt sin tröja på Rocks och fick springa tillbaka. Men åååååh, sa vi.

00:34
Framme vid The Anchor. Mer knökat med folk här, dock inte så mycket med tanke på lönehelgen. Nathalie försvann efter typ tre sekunder och syntes sedan bara till sporadiskt.

01:00 - 03:00
Missing reel.

03:12
Jag hoppar på en tunnelbana hem. Två av händelserna under färden är att en tjej i sätet på andra sidan spyr ner sig och att någon trött snubbe somnar med huvudet mellan mina ben. Härliga tider!

03:44
Hemma igen.

Eftersom detta var natten då vi ställde om klockorna till vintertid så blir det ju genast lite mer komplicerat, så ni får ta klockslagen med en nypa salt. Bilderna nedan kanske kan förklara bättre.


Värdinnan.


En av speglarna i Silent Hill Origins (ni har väl spelat?).


Oh so gorgeous.


Heidi.


Can he play the piano? Yes, he can!


Jag i en blommig soffa.


Fin bild som Heidi arrangerade.


På Rocks. När Nathalie kommer får killarna snällt flytta på sig.


Gregersson.


Kvällen slutade på The Anchor (det brukar bli så...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0