Helkväll på Hovet

I morgon kväll tar nio maskerade män över Hovet. Men Halloween har ju redan varit, säger ni? Nej nej, Slipknot har alltid masker, oavsett speldatum. Tillsammans med Machine Head och Children Of Bodom kommer de bjuda på lite drygt tre timmar stenhård metal för entrépengen, med start 19:30. 

Children Of Bodom brukar vara skapligt underhållande live, och Slipknot är likt Rammstein ett fullfjädrat hårdrocksspektakel som alltid lägger mycket vikt på det visuella. Dock har jag redan sett de banden flera gånger, därför är det Machine Head jag ser mest fram emot. Det är ett sådant där band som jag funderar över varför jag inte börjat lyssna på tidigare, eftersom de är så jäkla grymma. Imorrn hoppas jag få höra dem spela "Imperium", "Halo", "A Thousand Lies", "Aestethics Of Hate" och "Days Turn Blue To Gray". Please!


Rob Flynn i Machine Head.


De nio clownerna i Slipknot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och machine head, fan så bra live... ;)

2008-11-12 @ 23:21:51
URL: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0