Ett tidsfördriv att dö för

I veckan kom det en box med skivor hem till mig. En box med bandet Kents sju första album, och utöver det deras samling B-sidor som sträcker sig över två skivor och även The Hjärta & Smärta EP. Tio skivor med Sveriges kanske bästa band, således. Jag har ju allt detta tidigare, men måste naturligtvis ha boxen då den innehåller 15 tidigare outgivna spår. Alla skivor har också förärats nya framsidor, som påminner om bisarrt otäcka kyrkmotiv. Det lär ta resten av året att tugga sig igenom allt material, men det gör jag med nöje.

Snygg är den också, boxen. Frågan är var den ska stå?


Ovanför spisen, kanske?


På balkongen, kanske? Näääää!


Ovanför spegeln i badrummet står den visserligen bra, men...


...valet föll ändå på det konventionella platsen i tv-hyllan.


Innehållet i all sin härlighet.

Kommentarer
Postat av: Johan Köhn

Fin box. Och bra förslag på plats att ställa fina skivor på. Undrar vilken som skulle platsa i mitt badrum...

2008-11-02 @ 00:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0