Sjuk på semestern

Jag har blivit sjuk mitt under min semester, vilket alltid (och då menar jag alltid) inträffar varje sommar. Jag misstänker att mitt immunförsvar fungerar så att det måste vara på tårna precis hela tiden för att undvika förkylningar, feberkänning och liknande, så fort jag försöker varva ner så hinner verkligheten ikapp mig. Jag menar, senaste gången jag var sjuk var i Thailand för ett halvår sedan. Bara en sådan sak.

Men det saknas ju inte saker att göra medan man ligger på sofflocket, direkt. GTA4 finns alltid till hands, och jag har utnyttjat tiden till att se klart på den sega Stephen King-miniserien Pestens Tid, samt plöja igenom de sista delarna i första säsongen av Heroes (jag är hopplöst efter, I know). Har även köpt två DVD-filmer (28 Veckor Senare och Sicko) samt en drös CD-skivor. Opeths senaste, Kleerups hyllade platta (bara 99 kr på cdon - ett fynd!), nya Coldplay (som släpps imorrn), samt lite gamla skivor i form av senaste Satyricon och Pantera-klassikerna Cowboys From Hell och Vulgar Display Of Power (som jag skäms över att erkänna att jag inte har i min samling sedan tidigare).

Hoppas skivorna kommer imorrn, för nu har jag ju tid att lyssna på dem, om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0