Lika som bär - EM-special

Där ser man, Ryssland gjorde precis som jag förutspådde i mitt förra inlägg och skickade hem Grekland från EM. Ryssland verkar för övrigt ha lätt för Grekland, för fyra år sedan var man det enda laget som lyckades besegra dem och historien upprepade sig alltså. Nu blir det en riktig rys(s)armatch mellan Sverige och Mother Russia på onsdag - jag kan knappt bärga mig.

Så länge bjussar jag på en "lika som bär"-jämförelse, håller ni inte med om att Greklands striker Angelos Charisteas skulle kunna vara nära släkt med amerikanske skådespelaren Timothy Olyphant (känd från filmer som Die Hard 4.0 och Scream 2)? Jag vet att jag borde skicka in detta till Lasse Anrells sida i Sportbladet, men jag pallar inte.


                Charisteas?                                              Olyphant?

Kommentarer
Postat av: Maria

Du bloggar ju. Sweet!

2008-06-15 @ 12:02:55
URL: http://www.kalendarium.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0