Utmanad

Blev för en tid sen "utmanad" av min polare Maria. Inte på pistolduell, utan på att svara på fem frågor och sedan utmana fem personer till. Det första ska väl inte vara några problem, det andra hoppar jag nog över, men om någon (typ Linda eller Linnea) känner sig manad så är det fritt fram!

Frågorna jag ska svara på:

1. Vad gjorde du för 10 år sen? Då var jag på språkresa i Wales (staden Swansea, som Catherine Zeta-Jones kommer ifrån) och England (huvudstaden London). Att spendera två sommarveckor i den unkna fiskarstaden Swansea var väl inte direkt det roligaste jag varit med om i mitt liv, men det var ju onekligen lite spännande att få gå omkring fritt i London (som vi var en vecka i) som 15-åring utan några föräldrar i släptåg.

2. Vilka fem saker finns att göra på listan idag? Klockan är snart åtta på kvällen, så det blir nog bara lite GTA4 innan läggdags (jobb imorgon).

3. Godis jag gillar: Sådana här burkar med lakritspingviner, som man köpa på Finlandsfärjor, ni vet.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär: Bygga min egen musikstudio. Resa jorden runt några varv. Resten skulle jag dela ut till mina kompisar... NOT!

5. Städer/Orter jag bott i: Sundbyberg (Hallonbergen, mitt emot Ursvik) i typ tre år, sedan Hässelby Villastad en jäkla massa år. Nu Hässelby Strand. Har bytt ner mig från radhus till en 2:a, but hey, it's my place!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0