Alone In The Dark

Har varit lite sugen på att införskaffa något skräckspel till min nya PS3:a, och har sneglat lite i smyg åt det nya Alone In The Dark-spelet de senaste veckorna fram till releasen. När sedan den ena usla recensionen efter den andra börjat trilla in så är jag av förklarliga skäl inte lika peppad längre, och droppen var väl Kristofer Ahlströms text om spelet i Aftonbladet. Maken till sågning får man leta efter: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensioner/spel/article2819017.ab

Nej, det blir istället till att vänta till nästa år, då Silent Hill 5 kommer. Det enda roliga jag verkar få ha med Alone In The Dark är att leva med faktumet att spelets hjälte Edward Carnby är väldigt lik min compadre Robin. Döm själva!


Edward Carnaby, den sopan.


Robin Idman (i mitten)

Kommentarer
Postat av: Linda

Skrämmande lika faktiskt! :D

2008-07-09 @ 16:36:38
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0